OBCHODNÍ PODMÍNKY
Společnosti
Content Makers s.r.o.
IČO: 07649517
se sídlem Nádražní 879/27, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
(dále jen „Prodávající“)
pro účely prodeje zboží prostřednictvím e-shopu https://imagina.cz/ (dále jen „E-shop“).
Provozovna Prodávajícího: Nádražní 879/27, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Kontaktní údaje: e-mail: info@imagina.eu, tel: +420 739 386 051
- ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
-
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a kupujícího (dále jen „Kupující“) při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu (dále jen „Smlouva“).
-
- Tyto OP platí pro nákup Prodávajícím nabízeného zboží na e-shopu, který se nachází na https://imagina.cz/ (dále jen „Web“).
-
- Ustanovení OP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanovením těchto OP.
-
- Tyto OP a Smlouva se uzavírají v českém jazyce.
-
- Právní vztahy vzniklé na základě těchto OP a na základě uzavřené Smlouvy se řídí právem České republiky a veškeré spory z těchto smluv budou rozhodovány příslušnými soudy v České republice.
-
- Ustanovení v článku 6 těchto OP týkající se práv z vadného plnění a záruky se uplatní pouze v případě, kdy je Kupující zároveň spotřebitelem ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění (dále jen „Občanský zákoník“). V případě, že Kupující není spotřebitel, vzniknou takovému Kupujícímu práva z vadného plnění pouze v rozsahu a za podmínek stanovených Občanským zákoníkem.
-
- Znění OP může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění OP.
- INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
-
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání Smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
-
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto ceníky jsou uvedeny v bodě 5.2. OP a také na Webu.
-
- Případné slevy z Kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.
- REGISTRACE NA WEBU, UŽIVATELSKÝ ÚČET
-
- Na základě registrace Kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu (dále jen „Uživatelský účet“). Ze svého Uživatelského účtu může Kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
-
- Při založení Uživatelského účtu je Kupující povinen uvést pravdivě požadované údaje, zejména pak jméno, příjmení, datum narození, adresu, e-mail a telefonní číslo. Uživatelský účet bude spojen s e-mailovou adresou zadanou Kupujícím. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.
-
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, který si při registraci Kupující zvolí. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití Uživatelského účtu třetími osobami.
-
- Heslo k Uživatelskému účtu zná pouze Kupující. V případě, že Kupující heslo zapomene či ztratí, klikne při přihlašování do svého Uživatelského účtu na možnost „Zaslat zapomenuté heslo“. Následně bude Kupujícímu na zadanou e-mailovou adresu zaslán postup k vytvoření nového hesla.
-
- Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám.
-
- V případě, že se Kupující domnívá, že byl jeho Uživatelský účet zneužit, anebo že může být zneužit, ohlásí tuto skutečnost neprodleně Prodávajícímu a Prodávající Uživatelský účet zablokuje.
-
- Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, když Kupující svůj Uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti ze Smlouvy a těchto OP.
-
- Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- OBJEDNÁVKA, UZAVŘENÍ SMLOUVY
-
- V případě zájmu Kupujícího o zakoupení zboží vystaveného na E-shopu Kupující klikne na tlačítko „Buy now“ (dále jen „Objednávka“). Kupující si při zadávaní Objednávky vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení zboží.
-
- Kupující může provést objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého Uživatelského účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě;
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
-
- Vytvořením Objednávky Kupující souhlasí s užitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady, které Kupujícímu vzniknou užitím prostředku komunikace na dálku nese Kupující. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
-
- Před zasláním Objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky Kupující vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do Objednávky. Údaje uvedené Kupujícím jsou Prodávajícím považovány za správné. K řádnému odeslání Objednávky je nutné vyplnění všech požadovaných informací a potvrzení Kupujícího o tom, že se seznámil s těmito OP a se Zásadami ochrany osobních údajů. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednávám a zaplatím“.
-
- Neprodleně po obdržení Objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o jejím obdržení a její rekapitulaci, včetně doručovacích a osobních údajů Kupujícího, na e-mailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Doručením tohoto potvrzení o obdržení Objednávky je uzavřena Smlouva.
-
- Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše Kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).
-
- V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto OP.
-
- Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit Objednávku, dokud mu není doručeno oznámení o přijetí Objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit Objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email Prodávajícího uvedený v těchto OP.
-
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží na E-shopu, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení Objednávky podle těchto OP. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle mu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na emailovou adresu Prodávajícího.
- CENA ZBOŽÍ, NÁKLADY A PLATEBNÍ A DORUČOVACÍ PODMÍNKY
-
- Cena zboží je vždy uvedena u daného zboží, a to včetně daně z přidané hodnoty (dále jen „Kupní cena“). V Kupní ceně nejsou zahrnuty náklady na poštovné a balné, jejichž výše se liší v návaznosti na to, jaký způsob dopravy a platby Kupující využije a v dále v návaznosti na státu, do kterého má být zboží odesláno. S výší těchto nákladů, které je Kupující povinen zaplatit společně s Kupní cenou, bude Kupující seznámen nejpozději při výběru způsobu dopravy a platby, tj. před odesláním Objednávky.
-
- Možnosti dopravy, platby a výše nákladů (do ČR, EU, i do státu mimo EU) jsou uvedeny v přehledu a v níže uvedeném ceníku, který je dostupný také na Webu. V případě dodání zboží do jiného státu Evropské Unie zajistí Prodávající dopravu přes společnost Packeta (Zásilkovna). V případě dodání zboží do státu, který není členem Evropské Unie bude Prodávající zajišťovat dopravu přes společnost UPS Global Shipping.
-
- V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
-
- V případě, že Kupujícímu dorazí zásilka zjevně poškozená, je Kupující povinen to před převzetím zásilky oznámit přepravci. Pokud bude obal zásilky vykazovat známky toho, že se do něj snažil někdo neoprávněně dostat, nemusí Kupující takovou zásilku od přepravce převzít.
-
- Kupní ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na Webu. Toto ustanovení nevylučuje sjednání Smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
-
- Kupní cenu a náklady spojené s dodáním zboží dle Smlouvy může Kupující uhradit pouze platební kartou přes platební bránu poskytovatele Stripe. Po provedení Objednávky bude Kupující přesměrován na platební bránu, kde se bude řídit pokyny příslušného poskytovatele platebních služeb.
-
- Po úhradě Kupní ceny zašle Prodávající Kupujícímu daňový doklad – fakturu a potvrzení o úhradě Kupní ceny na e-mailovou adresu, kterou Kupující sdělil Prodávajícímu v objednávce.
-
- Dokud nebude částka odpovídající Kupní ceně připsána na bankovní účet Prodávajícího, zůstává zboží ve vlastnictví Prodávajícího. Kupující se stane vlastníkem zboží až úplným zaplacením Kupní ceny.
-
- Jestliže je sjednán způsob dodání zasláním, splní Prodávající svou povinnost předat zboží Kupujícímu předáním prvnímu dopravci. Je-li však Kupující spotřebitel, splní Prodávající svou povinnost předat mu zboží okamžikem, kdy Kupující zboží získá do fyzického držení.
-
- Zboží je Kupujícímu dodáno na adresu určenou Kupujícím v Objednávce, a to až po úplné úhradě Kupní ceny včetně nákladů spojených s dodáním zboží, o kterých byl Kupující informován v Objednávce, resp. před odesláním Objednávky. Prodávající dodá kupujícímu zakoupené zboží bez zbytečného odkladu po uzavření Kupní smlouvy, nejpozději však do třiceti (30) dnů.
-
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé Kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
- Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů běžících ode dne převzetí zboží, příp. ode dne převzetí posledního kusu zboží, objedná-li Kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, ode dne převzetí poslední položky nebo části dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li ve Smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
-
- Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od Smlouvy:
- o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a podnikatel před uzavřením Smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření Smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
- o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
- o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
- o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
- uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
- o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od Smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 občanského zákoníku.
-
- Dále Kupující nemá právo na odstoupení od Smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků Kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám (tj. při zboží vytvořeného pro Kupujícího „na míru“, což pro účely Kupní smlouvy a těchto OP znamená zboží, které se prodává na e-shopu Imagina – každý kus oblečení je vyroben na zakázku přímo pro zákazníka).
-
- Odstoupení od Smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 6.1. těchto OP. Pro odstoupení od Smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, jenž tvoří přílohu č. 1 těchto OP. Odstoupení od Smlouvy může Kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny Prodávajícího či na adresu elektronické pošty Prodávajícího info@imagina.cz.
-
- V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. Kupující, který odstoupil od Smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
-
- Jestliže Kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
-
- Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, vrátí mu Prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to převodem na bankovní účet, který Kupující sdělí Prodávajícímu. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než Prodávající obdrží zboží, nebo než mu Kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
-
- Zboží musí Kupující vrátit Prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je Podávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení Kupní ceny.
-
- Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od Smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným Kupujícím.
-
- 12.10.Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení Kupní ceny.
-
- 12.11.Pro úplnost se stanovuje, že ustanovení tohoto článku se použijí pouze v případě, je-li Kupující spotřebitel.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
- Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
- zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je zboží vhodné k účelu, pro který jej Kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil, je zboží dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití včetně návodu k montáži nebo instalaci;
- je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím, zejména reklamou nebo označením.
-
- Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí zboží Kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující – spotřebitel je oprávněn vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou (2) let od převzetí zboží.
-
- Práva z vadného plnění se nepoužijí u zboží Prodávajícího za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Kupujícím nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
-
- Uvedené se vztahuje pouze na Kupující, kteří ve smluvním vztahu vystupují jako spotřebitelé. V případě, že Kupující vystupuje jako podnikatel, je vůči němu prodávající odpovědný z vadného plnění pouze ohledně těch vad, které zboží mělo při jeho převzetí Kupujícím. Kupující je v takovém případě povinen vytknout vadu bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději však do 12 měsíců ode dne převzetí zboží.
-
- Prodávající neodpovídá za vady zboží, o kterých Kupující v době uzavření Smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla Smlouva uzavřena, musel vědět, ani za vady, které Kupující sám způsobil.
-
- V případě výskytu vady může Kupující u Prodávajícího reklamovat vadu zboží a požadovat:
-
- dodání nového zboží bez vad nebo
- opravu zboží.
Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-i to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu kterou by zboží mělo bez vady.
-
- Kupující – spotřebitel má právo požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
- Prodávající odmítne vadu odstranit, anebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku;
- se vada projeví opakovaně;
- je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
- je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
- ZÁRUKA
-
- Nad rámec zákonných práv z vadného plnění poskytuje Prodávající Kupujícímu záruku na zboží v délce 24 měsíců od koupě zboží (dále jen „Záruka“). Poskytnutím Záruky se Prodávající zavazuje, že Zboží bude po určitou dobu způsobilé pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
-
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním, ani na poškození zboží, které způsobí Prodávající nebo které budou způsobeny vnějšími okolnostmi.
-
- V případě uplatnění Záruky má Kupující nárok na odstranění vady její opravou, výměnou za nové zboží, anebo vrácením zaplacené Kupní ceny.
- UPLATNĚNÍ REKLAMACE
-
- Ustanovení této části se použijí pro případ uplatnění práv z vadného plnění a Záruky.
-
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci elektronicky e-mailem nebo ve své provozovně. V případě odeslání zboží prostřednictvím poštovní zásilky je Kupující povinen přiložit i stručný popis vady a jejího projevu. Prodávající je povinen Kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
- Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě zboží, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech Prodávajícího z vadného plnění, záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z Kupní ceny.
-
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci uplatněné Kupujícím – spotřebitelem ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
-
- Reklamace včetně odstranění vady a informování Kupujícího – spotřebitele o vyřízení reklamace musí být provedena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy a Kupující – spotřebitel má právo od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
-
- V případě uplatnění reklamace Kupujícím, který není spotřebitelem, se Prodávající zavazuje vyřídit reklamaci do 90 dnů ode dne převzetí zboží k reklamaci.
-
- Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je Prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet Kupujícího. O tomto postupu musí Prodávající Kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
-
- V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může Kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby nebo lhůty k uplatnění práv z vadného plnění.
-
- Volbu způsobu vyřízení reklamace má Kupující.
-
- Práva a povinnosti stran ohledně práv z vadného plnění u Kupujícího, který je spotřebitelem, se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- INFORMAČNÍ POVINNOST
-
- Prodávající informuje Kupujícího, že:
- náklady na prostředky na komunikaci na dálku (internet, telefon) si hradí Kupující sám; tyto se však neliší od základní sazby;
- pro mimosoudní vyřizování stížností se Kupující může obrátit na kontaktní e-mail Prodávajícího: info@imagina.cz; obdržení stížnosti Kupujícího Prodávající obratem potvrdí na e-mail Kupujícího; informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího Prodávající následně zašle také na e-mail Kupujícího;
- Kupující má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz);
- informace o Smlouvě budou u Prodávajícího elektronicky uloženy; tyto informace nejsou veřejně přístupné; na vyžádání budou informace a dokumenty Prodávajícím Kupujícímu zaslány;
- Smlouvu lze uzavřít v anglickém jazyce;
- Prodávající není vázán žádným kodexem chování ve smyslu § 1826 Občanského zákoníku.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
- Čas od času je potřeba Obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit. Pokud dojde Prodávající k názoru, že je potřeba nějaké vylepšení či jiná změna obchodních podmínek, vydá upravenou verzi Obchodních podmínek. Smlouva se řídí Obchodními podmínkami účinnými ke dni jejího uzavření.
-
- Stanou-li se nějaká ustanovení neplatná či neúčinná z důvodu změny právních předpisů nebo jiných důvodů, zůstávají ostatní ustanovení platná, neodporuje-li to jejich účelu a nejedná-li se o ustanovení, která nelze od ostatního obsahu Obchodních podmínek oddělit.
-
- Veškeré smluvní vztahy mezi stranami se řídí právem České republiky a veškeré spory z těchto smluv budou rozhodovány příslušnými soudy v České republice.
-
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.
-
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smluv uzavřených mezi Prodávajícím a Kupujícím je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
-
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
-
- Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
-
- Ochranu osobních údajů upravují Zásady ochrany osobních údajů, které jsou nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek, které Kupující nalezne na: https://shop.ivva.eu/privacy-policy/.
-
- Tyto OP nabývají platnosti a účinnosti dne DOPLNIT.
PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Content Makers s.r.o., IČO: 07649517 , se sídlem Nádražní 879/27, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky: | |
Specifikace zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li Kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Content Makers s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí Kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: